Uus kevad ja uus Blogileht

MÜ on ka jõudnud 21e sajandini! Me oleme Facebooki peal ja täna hommikul saime ühe tuliuue blogi lehkülje! See on nüüd minu amet et seda blogi sööta infoga ja lasta kosuda.

Kuigi ma olen mitu aastat ise käinud Metsaülikoolis, pean mõtlema kuidas MÜd kirjeldada nendele kes ei ole veel osa võtnud. Kuna see on minu õlgade peal (hea meelega muidugi), ma pean enda jaoks vastama küsimuseele: mis on MÜ?

• Areen kus saab õppida Eestimaast, eesti kultuurist…eesti keeles.
• Elav sotsiaal/kultuur ühiskonna võrk mis võimaldab teiste kaasmeelsete inimestega laieneda oma maailma vaadet
• Võimalus nädal aega eesti keelekümblusprogrammis olla, mis on ainuke viis et oma keeleoskust arendada
• Kokkupuutuda oma ürgse eesti looduse-armastuse pärandusega Kotkajärve metsas

Mul tuleb välja nuputada kuidas paremini MÜ põhiolemust kirjeldada…ja ka kuidas fotosi üleslaadida selle blogi peale!

Leave a Reply

